Los Angeles

5 augustus 2018 - Verenigde Staten, Verenigde Staten

Onze eerste dag in Los Angeles. Beide dames hebben toch wel last van slaapgebrek en zijn wat futloos.

Bij de Wallmart een koelbox gekocht om water en eten onderweg koel te houden. Voor 12 Dollar een knappe stevige gekocht. De piepschuim koelboxen vonden we niks. Ook een voorraad plastic bestek en kartonnen bordjes gekocht. Uit eten is leuk maar dat hoeft niet iedere dag.

De dames besluiten bij het zwembad te blijven en wij pakken de auto en gaan naar Union Station. Een Mexicaans ogend treinstation in het oudste deel van Los Angeles. Uitermate sfeervol. Buiten dit station ligt een klein Mexicaans wijkje waar nu een feest aan de gang was. De sfeer was gemoedelijk en de mansen waren een feest om te zien.

Parkeertip: Alle parkeerplaatsen kosten een vermogen en er stonden wachtrijen. Even doorrijden naar Kellerstreet en je staat op een kleine 10 minuten lopen van Union Station en helemaal gratis. Ik geef toe, als Kellerstreet, Killerstreet zou heten zou ik het ook geloven.